Läbi ta on. Läbi mis läbi. 16 filmi on festivali pikkust arvestades keskpärane tulemus, aga minu võimed hetkel rohkem ei luba. Tase oli tavapäraselt kõva. Ehkki nagu ikka, õnnestus mul auhinnatud filme vältida. "Ellenile" vist üksnes sai mingi preemia.
Panin enda nähtud filmid tavapäraselt ka täiesti subjektiivselt pingeritta. Pettumusi oli tegelikult vaid kolm ehk siis jah need kolm viimast.
1. See valss on sinu (Kanada)
2. Ei (Tšiili)
3. Müüride taga (Belgia)
4. Just nagu armunud (Iraan/Jaapan)
5. Ellenile (USA)
6. Viimane ilus päev (Saksamaa)
7. Abitu (Lõuna-Korea)
8. Kodus (Prantsusmaa)
9. Turvalisus pole tagatud (USA)
10. Neli päikest (Tšehhi)
11. Esimesed kevadvihmad (Kasahhi)
12. Söö, maga, sure (Rootsi)
13. Lugupeetud perekond (Iraan)
14. Paradiis: Armastus (Austria)
15. Konserveeritud unelmad (Soome)
16. Ühe majahoidja lugu (Taani)
Paar pausiga ööd
-
Teist päeva järjest lähen kohutavalt väsinuna voodisse, kukun nagu puu - ja
paari tunni pärast ärkan üles ja enam magama ei jää. Eile öösel pabistasin
"D...
19 tundi tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar