Seekord mahtus mu Pöffi kavva vaid 12 filmi. Panen nad traditsiooniliselt ka subjektiivsesse paremusjärjestusse. Väga ei vedanud. Võiksin ehk öelda, et esimesed seitse olid mu jaoks tõeliselt nauditavad, ülejäänud viie osas jäi aga reservatsioone. Loodetavasti on järgmisel aastal filmivalikuga rohkem õnne.
1. Felix ja Meira (Quebec)
2. Itsi Bitsi (Taani)
3. Maga hästi, Nicole (Quebec)
4. Futuro rand (Brasiilia)
5. Charlie maa (Austraalia)
6. Palo Alto (USA)
7. Poolel teel (Belgia)
8. Roheline prints (Iisrael)
9. Punane amneesia (Hiina)
10. Ahvatlus (USA)
11. Päästearmee (Maroko/Prantsusmaa)
12. Kuukuningriigi hallijuukseline nõid (Hiina)
Eks teie tea
-
...
Mõnikord on päris hea, et teed küll plaane, aga elu sekkub ja
plaanimajandus kukub kokku. Tookord, kaks-kolm nädalat tagasi, mõtlesin, et
lähen la...
1 päev tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar