Seekord mahtus mu Pöffi kavva vaid 12 filmi. Panen nad traditsiooniliselt ka subjektiivsesse paremusjärjestusse. Väga ei vedanud. Võiksin ehk öelda, et esimesed seitse olid mu jaoks tõeliselt nauditavad, ülejäänud viie osas jäi aga reservatsioone. Loodetavasti on järgmisel aastal filmivalikuga rohkem õnne.
1. Felix ja Meira (Quebec)
2. Itsi Bitsi (Taani)
3. Maga hästi, Nicole (Quebec)
4. Futuro rand (Brasiilia)
5. Charlie maa (Austraalia)
6. Palo Alto (USA)
7. Poolel teel (Belgia)
8. Roheline prints (Iisrael)
9. Punane amneesia (Hiina)
10. Ahvatlus (USA)
11. Päästearmee (Maroko/Prantsusmaa)
12. Kuukuningriigi hallijuukseline nõid (Hiina)
Täna kell 11.45
-
...
Täiskuu hakkab nagu otsa saama, aga magamise rütm on ikka segamini.
Hommikul ütles nutikell tõtt näkku: *täna pole magamise andmeid*. Nii hull
see ...
6 tundi tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar