5.1.08

Külmarohi

Eks ma olen seda ju kõigile rääkinud, et olen viimased neli korda end terveks ravinud (no sellel hetkel, kui tunned, et viirus on sisse pugenud ja pähe hakkab vatti kogunema, õlgadele laskub suur raskus ning kõigest on suva, saaks vaid magada) sellise kombinatsiooniga:
- 1500 mg C-vitamiini
- 2 punase päevakübara tabletti

Seda siis esimesel võimalusel. Hea oleks sama kombinatsiooni järgmise päeva hommikul korrata. Ma olen pääsenud kergelt märja ninaga neil kordadel. Ja magada tuleks ka muidugi nii palju kui võimalik. Siis on korras. Mul tasus poolest tööpäevast äraminek igatahes ära.

Naer on muidugi ka hea immuunsüsteemi tugevdaja. Sellega seoses pakun välja oma eilse avastuse: http://ematehnik.blogspot.com/
Eriti see postitus :) http://ematehnik.blogspot.com/2007/11/finantsvrk.html

Ja südamelähedane oli neid ehetetegemisi jälgida. Kui ma valmishelmeste ostmisest ära tüdin, siis ma tean, millega ma järgmisena tegelema hakkan. Kui põnevaid värvikombinatsioone seal annab kõik kokku seada! Elagu fimo :)

1 kommentaar:

Oop ütles ...

Lugesin just sõna "valimishelmeste".

Poliitikat on palju saanud.