2.1.09

Mustmiljon tähte

Ma ikka pean, tõesti pean, midagi kirja panema üleeilsest õhtust. Mida aeg edasi, seda enam mulle tundub, et see oli kõige parem aastavahetus üldse. Mul oli lihtsalt mõte, et ei taha õhtut söögilaua ja teleka taga veeta – või no vähemalt tervikuna. Nii me läksimegi paariks tunniks Türisalu ja Laulasmaa vahele lõket tegema. Tuul oli päris hirmus panga äärel, aga õnneks mere poolt. Lõkkekoht poolel teel mere äärde sattus olema tuulevaiksel astangul.
See oli mõnus õhtu! 2 sõpra, 3 erinevat kuuma jooki (hõõgvein, alkoholivaba glögi ja chai), 2 sorti kanaliha, tuhanded vahused laineharjad ja mustmiljon tähte meie kohal! Ja see esimene küpsenud suitsuuitsune kanalihatükk…mmm!
Ma olin üllatunud, et rohkem polnud inimesi Türisalu pangale tulnud – kuhu meie ka pärast keskööd läksime. Ilustulestikku oli sealt küll ja veel näha, samas aga toimus see kõik ohutus kauguses.
Ja kui palju tähti selles vägevalt tuulises öös oli!!!

Kommentaare ei ole: