1.8.09

Elektritulede Orkestri kiituseks

Peaaegu kolm tundi, 15941 sammu ilma vahepeal puhkamata - paksu inimese jaoks rohkem kui liiast. Aga ma ei suutnud pooleli jätta, sest Electric Light Orchestra paitas nii mõnusalt kõrvu ja aina sundis jalad edasi vudima. Pole palju bände, kel vastu panna sarnane vaimustav repertuaar.
Mu tänane vihma ja päikesega nauditud ELO playlist kogu oma vägevuses:
So Fine
Sweet Talkin' Woman
I'm Alive
Illusions In G Major
So Serious
Here Is the News
Across the Border
Hold On Tight
Do Ya
10538 Overture
Getting to the Point
Rockaria!
Ma-Ma-Ma Belle
Mr. Radio
Roll Over Beethoven (grandioosne täispikk versioon)
Strange Magic
Mister Kingdom
Tightrope
Livin' Thing
Mr. Blue Sky
Turn To Stone
Rockaria! (uuesti! no põrgut, seda laulu võib või viis korda järjest!)
Nightrider
Don't Bring Me Down
Twilight
Secret Messages
Rock and Roll Is King
Confusion
Calling America
Four Little Diamonds
Xanadu (Jeff Lynne'i enda laulduna)
Who's That
Roll Over Beethoven (lühike versioon)
The Way Life's Meant To Be
Rain Is Falling
From the Sun to the World (Boogie, No. 1)
The Lights Go Down
The Bouncer
Julie Don't Live Here

Jeff Lynne on kuningas! ;)

Kommentaare ei ole: