15.3.11

A Bettik

Mul on nüüd juba jupp aega uus telefon. Vana sisaldas teatud määral kakaokohupiima ja oli ka muidu veidi väsind ja vildakas. Nii sai siis Jutiku pealekäimisel uus nutikas aparaat hangitud. Ja kuna kasutab toreda nimega androidtarkvara, sai aparaadile A Bettik nimeks pandud. Tundus asjakohane.
Mis tema siis on? HTC Gratia. Hmm. Ei ütle esmapilgul mulle midagi. Guugeldades selgub, et HTC on Taivani firma ja nutiaparaatide maailmas mitte see kõige viletsam valik. Aga miks ka mitte Taivan. Kõik Euroopa ja Ameerika kaubamärgiomanikud panevad ju ka Ida-Aasias oma telefone kokku, küllap seal siis vastavaid teadmisi jagub. Minu mobiiliteadvus on muidugi kümne aasta taha pidama jäänud ja seepärast peale Motorola, Nokia ja Ericssoni on ülejäänud ikka kuidagi kahtlased. No iPhone ka nüüd jah - selline suur eeskuju, mida rõõm klõpsata.
Õnneks on mu armas kaasa tehnoloogiahuviline ja tänu sellele said kõik vajalikud vidinad ja aplikatsioonid telefonis kiiresti töökorda. Kasutama pean teda tõsi küll mina. Ja siin on muidugi mõningaid muresid. Suured ja kobad näpud ei harju kuidagi ekraani peal sõnumeid kirjutama. Ikka läheb vale tähe peale. Ja üldse pole see puutetundlikkus ikka päris minu jaoks. Vajutad vale kohta või liiga nõrgalt ja tulemus on kole. Rääkimata sellest, et imepisikeses kirjas veebilehte on vaja suuremaks teha. Milline vaev ja vaimunärimine.
Aga mis ma ikka nurisen. Kui mulle helistad, mängib John Fogerty anno 1973. See on küll vahva!

Kommentaare ei ole: