15.9.07

Päevad pole vennad

Ühel päeval on kolepalju asju, mille üle rõõmu tunda. Nagu neljapäev oli nüüd. Ma sain tegeleda omale uue tööarvti väljavalimisega - küll piiratult aga ütleme nii, et IT spetsi valik oli suht hea. Ise ei viitsiks sellise hinnaga läpakat osta.
Teine tore valimine oli E-le uus telefon. Tõenäoliselt siis Sony Ericsoni Z530i. Väga meeldiv tegevus on mingi uue tehnika soetamisele eelnev info otsimine ja kõik see sinna juurde kuuluv. Palsam hingele :)
Ja siis veel õhtul nii tore tallinlaste koosolek - milline õhkond!

Ja siis eile - üks ebameeldivuste jada. Kõigepealt oli Pirita Selveris elekter ära, kui ma sinna jõudsin. Seega polnud mul seal oma 2-tunnist tööotsa mõtet ega ka võimalust eriti teha. Mõtlesin, et tühja kah, mul ju läpakas kaasas, lähen juba varem Yardi ja saan seal oma ammugi võlas olevaid külastusprotokolle teha. Pubis maha istudes sain aru, et olen materjalid tööle lauale unustanud. Mõtlesin, et tühja siis kah, püüan interneti ühenduse saada ja teen siis eile õhtust protokolli. Tund aega üritasin internetti saada, ilma tulemusteta. Siis jõudis kohale, et teen siis lihtsalt seda protokolli. Tunnikese sain teha ka, enne kui aku tühjenes. Vähemalt sain planeeritud kohtumise tunnikese ettepoole tõsta.
Ja kõige lõpuks need tülgastavad kirjad postkastis.

Päevad ei ole vennad.

Kommentaare ei ole: