26.6.09

Palanga laulud

Enne Palangasse sõitu koostasin ITunesis playlisti lauludest, mida mäletan meie kunagistelt perekondlikelt Leedu reisidelt. See oli aeg kui reisimuusika tuli suurtelt makilintidelt ja vinüülplaneetidelt kassettidele ümber lindistada. Ja siis kassetimakk kuidagi ülerahvastatud ja kotte täis topitud Punasesse Elevanti paigutada. Et läbi kole kõva automüra midagi kuulda oleks tuli makivolüüm sõidu ajal põhja keerata. Siis ikka kuulis. Ka tagapingil istudes. Eurythmicsit, Human League'i, Queeni, Dave Edmundist ja lõputul hulgal muud toredat ajastu poppi ja rokki.
87 kunagi neilt reisidelt tuttavat laulu paigutasin ma sinna playlisti. Koostamine oli tõeliselt lõbus tegevus. Paljusid lugusid polnud ma ju paarkümmend aastat või kauemgi kuulnud. Kokku sai kaugelt üle kuue tunni mälestusi kadunud ajast. Tallinnas sai The Firmiga peale hakatud ja alles peale Shauliaid said Status Quo "Rolling Home'iga" laulud otsa.
Tänast peamist uudist seedinuna imestan isegi, et ühtegi Michael Jacksoni laulu ses nimekirjas polnud. Ma ei tulnud isegi tema peale. Mis sest, et Jacksoni "Thrilleri" hitid kahtlemata vanasti automakis mängisid. Billie Jean ja Beat It päris kindlasti kohe. Aga Michael ju ei kadunud vahepeal kusagile. Ta oli kõik need vahepealsed aastad ikka raadios ja telekas, uudistes oma veidrustega. Püüdsin oma playlisti veidi harvem ette tulevat kraami kanda.
Ja täna äkki siis noorukest Jacksonit polegi enam. Veider. Michael jõudis 50 saada, mina olen veel 35. Ja aeg ei peatu. Ei ei.

Kommentaare ei ole: