8.5.08

Kevad paneb liikuma...?

* Mul on ujulas 10 korra kaart. Ainuke asi, mida on tõesti mõnus varahommikul teha - ujuda! Võrreldes näiteks hommikusöögi või mis iganes kodus asjatamisega. Supsti riidesse, kotid üle õla ja padavai ujulasse - nii näeb välja minu ideaalhommik :)
* Üleeile ma ostsin jalgratta. Odava küll, 3 poolese. Väga mõnus oli 7 kilti siit koju sõita. Saaks nüüd korvi külge ja sadula ära vahetatud. Tagumik on siiani valus. Plaan on nädalas üks kuni paar korda hommikul tööle (7km) ja pärast tagasi koju (7km) vändata. Samas paljudele päevadele see ei sobi - kui on kohe peale tööd vaja linna minna, siis peab autoga tulema, sest kesklinna ma ei usalda küll jalgratturina minna. Esialgu piisab mulle Nõmme kõrvaltänavatest.
* Eile õhtul sai registreeritud end sellisele võistlusele nagu Käi jala! Küll on ikka hea, kui töökaaslastel on toredaid mõtteid! Alguses oli meil vajaliku 5-liikmelise tiimi kokkupanemisega probleeme, kuid kokkuvõttes regasime hoopis 6-liikmelise ära! Ja peaaegu kõik minu kõige kallimad on selles tiimis koos. Nii tore! Ja nüüd ma ootan siis SUURE põnevusega, millal saaks seda sammulugejat juba käes hoida :)

Kolepalju on neid asju äkki tulnud...

Kommentaare ei ole: