8.5.08

Pseudosäästust

Vaja välja trükkida 7 lk dokument. Esimene mõte kohe, et kas on ikka vaja - ehk saab ekraanilt lugeda? Mkm. Mul seda lähinädalatel võib-olla vaja korduvalt kasutada, kaasas kanda, ka koosolekutel, kommentaare servale kirjutada jne.

Seega vaja ikkagi välja printida. 2 lk äkki ühele - ei, liiga väike tuleb tekst, ei taha. Tihtipeale on ok, aga vat praegu ei taha. Nii, et aga äkki on sellel meie rondil ka kahepoolne trükkimise režiim? Kassanäe, ongi! Asi käib sedasi, et kõiksepealt trükib ta paaris lk välja ja siis asub õpetama. Et võta pakk ja aseta just sedapidi sinna paberisahtlisse - kõik on kenasti arusaadav. Aru ei saa ma ainult sellest, et kui mul õnnestub õiges järjekorras nuppudele vajutada (kõigepealt ekraanil continue ja siis printeri oma) - miks ta sinder prindib SAMALE poolele paaritu lk teksti kui kuhu paariski??? Kontrollin 3 korda üle printeri juhistest, kas sain õigesti aru - no ei ole võimalik kaheti mõista. Alustan otsast.

Kõigepealt prindin jälle välja paarisarvulised lk-d. Siis, näpus eelmised ebaõnnestunud lk tundub, et tuleb lihtsalt olemaolevad paberisahtlisse tekst üleval pool torgata (mitte allpool, nagu eelmisel korral). Nii - continue ja printeri nupp. Tuleb.

P...SSE! Nüüd on mul õige huvitav komplekt seda seitsmeleheküljelist dokumenti-juhendit. Nimelt on esimese lk pöördel 6, 5. pöördel 2 ja 3 pöördel 4 (hea seegi). Pöördel oleva teksti lugemiseks tuleb ka paberit veel 180 kraadi pöörata.
Tjah. Vat ei hoidnud ma miskit kokku. Paberit kulus sama palju, tulemus on segane ja osaliselt kasutuskõlbmatu. Proovi siis ka pisikeste asja juures keskkonnasäästlikult mõelda.


PS: Aastal 2002, eelmises töökohas õpetas lahkuv ja mulle tööd üle andev töötaja (hea sõber) ühe võimaliku paberite kasutusviisi, mis hakkas külge. Nimelt kui ühelt poolt on paber tühi aga leht kasutu, siis lõika see 6-ks ja kasuta väikeste märkmepaberite asemel. Minul näeb see sedasi välja.

Kommentaare ei ole: