12.11.06

Kallis trükiviga ja Borat

Tegin täna oma elu kõige kallima trükivea. See võib mulle maksma minna 480.- krooni. Nimelt trükkisin mobiililt parkides autonumbri valesti sisse. Seega läks mul see tund kesklinnas ka mobiiliarvele juure (15.80) ja lisaks oli mul kojamehe vahel trahvikviitung. Õigemini viiviseotsus, nagu Falck ja Tallinna Transpordiamt seda nimetavad. Eks näis, kas õnnestub EMT iseteeninduskeskkonnast saadud parkimistasude väljavõttega midagi tõestada. Sealt on näha, et terve selle kuu olen parkinud oma telefoninumbrilt autot ...MFT ja nüüd siis äkki MFF.
Teil pole sellealaseid kogemusi olnud?

Igatahes tuju selline asi paremaks ei tee.
Ja oleks siis Plazas nähtud Borat seda "kallist parkimist" ka väärt olnud. Tore, et E ja H selle naljaka leidsid olevat. Minu jaoks oli see lihtsalt ülipiinlik film. Ma tõesti hoidsin poole ajast silmi kinni. Kole oli, noh.

1 kommentaar:

kalor ütles ...

minul kirjutas traffija kunagi ise autonumbri valesti otsusele. keegi teine sai kõvasti protestida, kardan. numbrimärk oli pisut määrdunud minu õnneks, olen kaalunud selle teadlikku rikkumist a siis võib miilits jälle pahandada.