20.11.06

Mõtterevolutsioon

No eks mina olen ikka ka alati tahtnud maailma muuta. Paremuse poole muidugi. Sinnapoole, mida ma ise paremaks pean. Loomulikult. Aga kust tavaline inimene ikka need võimalused võtab. Alati ju korrutatakse sulle: midagi ei ole parata, selline on elu. Ja eks sa vaikselt lepidki olemasolevaga parema puuduses.
Aga eelmisel neljapäeval sai mulle äkitselt selgeks, et revolutsioon on siiski võimalik. Piisavalt nutikate inimeste teostatuna võiks ta olla lausa käegakatsutavas kauguses. Liitudes roheliste algatusgrupiga ei oodanud ega lootnud ma vahest nii radikaalset muutust Eesti poliitikaellu, kui see, mida me nüüd välja pakume. Igatahes kulgesin neljapäeva õhtul nagu udus peale Von Krahlis Marek Strandbergi kuulamist. Äkki on mõtterevolutsioon siiski võimalik? Hoolimata kõigist lõpmatutest takistustest.
Kui roheliste programm pärast erakonna ametlikku asutamist avalikkuse ette tuleb, soovitan lugeda ja mõelda. Ja võimaluse korral ka mõnda meie helgemat pead kuulama minna. Eriti soovitan seda sulle, kes sa valimas ei käi ja kellel Eesti poliitikast juba ammu kõrini on saanud. Ega ma muud lubada ei julge, kui et... meiega on teistmoodi!

1 kommentaar:

Oop ütles ...

Kuidas see nyyd oligi, et... vabariiklaste valitsuse ajal ekspluateerivad yhed inimesed teisi, aga demokraatide ajal on kõik teistpidi? ;)