5.10.09

Ääretult sinine esmaspäev

Minu sinine esmaspäev nägi välja tõeliselt sinine. Ma pole üle kuude maganud nii kehvasti kui täna öösel, mingi paarkümmend korda ärkasin üles. Kõhuvalu. Tööle jõudes sain aru, et see töökaaslane, kes reedel hirmsasti tüli tahtis norida, jätkab. Ja on punumas mingit mõttetut intriigi saates kirju kõige kõrgemateni. Isegi kui ma olen kõik oma arust õigesti teinud,  vastik. Seletuskirjade kirjutamine. 
Seejärel - tühi autoaku ja puksiiriga seotud probleemid. Süüdlase otsimine, kes tegi mida valesti, et aku ööga tühjaks jooksis.
Ja siis toodi tagasi mu läpakas, mis oli nädala eest remonti läks. Sain siis teada, millega. Kõvaketas lendas vastu taevast - ja koos sellega kõik 2009 tehtud fotod, millest polnud backupi. Peaksin muidugist õnnelik olema, et 2003-2008 on kenasti olemas koduarvutis ja Picasas aga ka selles aastas oli palju toredaid hetki.
Päeva kroonis üüriline, kes teatas õhtul, et kuu aja pärast kolib välja. Tuleb uue otsimise protsessi otsast alata. Äkki teate kedagi, kes tahaks Mustamäele 1-toalist korterit, 30 m2, 2300+kom.maksed, värskelt remonditud (augustis)?

1 kommentaar:

Oop ütles ...

Mnjah, oleks ma kaks kuud tagasi teadnud...

Ise kah Mustamäele ei kipu. Aga yks tuttav tytarlaps myytab kellegi korterit Facebookis, proovi ka.