8.10.09

Keda ma siis valisin?

Üks võim(uk)as proua esitas täna listis läbitungiva palve valimispropagandaks. Tehke ometi ka midagi! ;)
No hea küll. Oma tänahommikust valikut pole mul häbi tutvustada. Tanel Tammet, asjalik ja arukas mees, Tehnikaülikooli professor. Meil roheliste seas tuntud kui otsedemokraatia mõtte maaletooja ja arendaja. Kirjutanud kunagi näiteks sellise toreda loo asjade õnnest.
Nii et polnud mul Nõmmel häda miskit ja Tanelit pole raske kellele iganes soovitada. Aga kui ma näiteks Mustamäel elaksin, oleksin küll püsti hädas. Sealne kümneliikmeline rohelise erakonna nimekiri koosneb viiest rahvaliitlasest, neljast parteitust ja ühest rohelisest. See viimane neist ka minu jaoks täiesti tundmatu tegelane. Isegi tubli propagandisti käed jäävad lühikeseks, et sellisest seltskonnast kedagi promoma hakata. Kahju küll.

1 kommentaar:

Jutik ütles ...

Jah, ja mina pean see olema, kel pole Mustamäel midagi valida. Oleks pidanud end ümber registreerima...