16.7.09

Oled sina kalvinist?

Päris huvitav kalvinismi test. 25 küsimust, millele vastamine ei olegi nii lihtne kui alguses tundub.
Mina sain enda kohta teada järgmist: mu C-faktor on 44%. Ma olen mingil määral kalvinist, mõned mu seisukohad selle õpetusega sobivad, teised jälle mitte. Võtan igatahes kalvinistidest elu kergemalt ja suurema naudinguga.
Aga kuidas on sinuga lood, suvine lugeja? Anna siis pärast tulemustest teada.

2 kommentaari:

Oop ütles ...

36%. Tõsi, autor(id) pole oma leebes antikalvinismis suutnud muule maailmale eriti tähelepanu pöörata. Kommentaaride põhjal tundub, et kalvinismi osa maailma ajaloos on ysna yletähtsustatud. Ja ainus alternatiiv on katoliiklus, mida ka mulle soovitati. Khm!

osaline ütles ...

Jaaa! 53%. Kusjuures väikeste kääridega, ütleks ma. Kui ühes punktis olen kuulutatud pühendunud elunautijaks, manitseb teine punkt, et üks korralik puritaan oskab ka elust mõnu tunda. Hm. :D