1.2.08

Tehnika abiks hajameelsetele

Vaatasin täna imestusega ülemuse ust (kes haigena kodus), kuhu oli meie IT-inimene jätnud kollasel märkmepaberil soovi, et temaga ühendust võetaks. Ju ta siis teadis, et ülemus siiski täna korraks oma toast läbi lubas tulla.

Ma saaks aru, et kui see oleks olnud mõni meie pealt 40-t töötaja. Aga tehnika võiks ju elu kergemaks teha - see paberilipik võis ju sealt ära kaduda. S
ellelt töötajalt oleks ma oodanud pigem taolise teate sms-imist. Oleks justkui kindlam tundunud - saadetud ja kohal inimese käes. Vähemasti mulle. Aga maailm on kirju.
***

Ammugi olen tahtnud kiita Google kalendrit. See on kole käepärane igasugu asjade meenutamiseks. Näiteks sünnipäevad ja igakuine veenäidu teatamine korteriühistule. Ja kõige mõnusam osa on see, et peale kalendrisse sündmuse kirjapanemist (piisab vaid paari välja täitmisest, kõike ei pea ju alati) saab tellida endale SMS-teavituse. Ja nii tulevadki kõik olulised meeldetuletused supsti taskusse! Ja õigel ajal.

Ja teine asi, mida ma olen ammugu kiita tahtnud, on Papagoi kõnememo. Etsi perekonnas on teisigi põnevaid tegelasi, kuid seda olen ise kõige enam kasutanud. Situatsioonis, kus meenub oluline asi ja pliiatsit pole või ei viitsi otsida - telefon on kohe käepäraselt. Helistad ja loed mõtte "linti". Nii ongi tunnikese või paar pärast arvuti taga maandudes oma jutt mp3-na postkastis ootamas ja ennast meenutamas.

Kommentaare ei ole: