12.10.08

Uus hullus - mündid

Ühe täiesti juhusliku külastuse tulemusena sai minust numismaatikahuviline. Ja nüüd ma muudkui räägin tuttavatele sellest ja lunin varasematest reisidest üle jäänud münte :) Ja neid on inimestel üllatavalt palju!

Esimesed suht huupi ostetud peotäied osta.ee-st on ka käes. Ja need sattusid minu esialgu kõhnakese mündikogu jaoks vägagi huvitavad olema. Olgugi, et mündihunniku fotodest ju suuremat enne aru ei saanud, mis seal on. Eks siis näe, kuidas järgmised on, kui need kohale jõuavad.

Aga igatahes on mul teine album ka juba alustatud, sest ühte enam ära ei mahu.

Nagu ma eelmisel nädalavahetusel aru sain - meeliülendav oli teada saada, et su tuttaval on sama hobi! Potentsiaalne vahetuspartner ju!

Minu praegu unistus on mõnele sellisele kuskil küüned taha saada.


Kui detektoristide foorumi seda nurka lugeda, kus viimastest leidudest räägitakse, siis tundub, et neid leitakse päris rohkelt. Miks nad siis nii kallid ainult on...

Kommentaare ei ole: