26.12.09

Tore sünnipäev oli

Jääb meelde kui omanäoline.

Aga juba enne õiget päeva hakkas pidutsemine pihta - kõigepealt tabati mind täiesti ootamatult eelneval pühapäeval kui mina arvasin, et läksin lihtsalt külla. Sõbrad aga hüppasid ühel hetkel püsti ja hakkasid sünnipäevalaulu laulma :)

Arvestades seda, et 23. ei taheta eriti perevälisele üritusele minna, siis olen oma elu jooksul pidanud enamasti pidu ette pidama. Seekord sattus 22. kuupäevale, mis oli täitsa tore lahendus. Vahva lobisemisega õhtu oli - eriti veel ühe inimese kohale ilmumise pärast :) T polnud vist 3 a näinud!

Päris sünnipäev hakkas hoopis kummaliselt - nimelt saadeti kontorirahvas kauplustesse appi kaupa välja panema. Küll oli tore hommik. Ka seal algas instrueerimine minu üllatuseks õnnitlus-kallistuste ja ahjusooja kringliga ning jätkus juba kuivainete seltsis riiulite vahel. Aga raudne tervis peab olema kaupluses töötamiseks - arvasime me töökaaslasega, kui olime tunnikese otse lao välisukse juures saatelehe järgi valmistoidu tellimist kontrollinud. Kastide tõstmine annab õnneks sooja! Väga vahva hommik igatahes - sellest võiks jõuluhommiku traditsioon saada!


Kingiks olen põhiliselt saanud raamatuid (ehk mu vihjed olid ka põhiliselt sellesuunalised :) ja unistuste lõhna Cinema!

Kommentaare ei ole: