30.12.08

Blogiaasta tipphetked

Päriselt 2008. aastat blogis kokku võtta ei saa. Palju jäi siia kirjutamata, olulisel hulgal sai kirja pandud mõttetusi. Aga väikesed viited mõnele lõppeva aasta ilusale sündmusele ikkagi. Paremusjärjestust pole.
1. Olümpiamängud.
Kaks teleka ja arvuti taga igavikku saadetud nauditavat nädalat.
2. Pagana hea film.
P.T. Anderson mõistab hukka mõlemad sambad, millel Ühendriigid seisavad: edasipüüdlikkuse ja silmakirjalikkuse.
3. Lanzarotel sai Eestist lõpuks puhata.
Märtsiks oli mul kõigest viimseni kõrini. Laavaväljad tõid kergendust.
4. Palanga taasavastamine.
Lapsepõlvemälestused kohinal tagasi: 19 aastat hiljem.
5. Tema Bobilikkus Tallinnas.
Isiklik elamus sai mitmel põhjusel rikutud, aga lihtsalt see fakt, et ta siia üldse tuli.
6. Obama võit.
Ma vist ikka päriselt ei uskunud, et nii imeline sündmus teoks võiks saada.
7. Kortslehe viimne tants.
Midagi sai minu ja roheliste vahel pöördumatult läbi.

1 kommentaar:

Oop ütles ...

Olgu muuga, mis on, aga 7. punkti toonast ja praegust kirjeldus ma kyll yhtivaks lugeda ei oska.
"Arvan, et nüüd on veidi kergem edasi minna kui enne. Ikka üheskoos. Head tahet nendes toredates inimestes jätkub."
ja
"Midagi sai minu ja roheliste vahel pöördumatult läbi."